Δευτέρα 18 Οκτωβρίου 2010

Κυανόλευκοι Αρθρογράφοι

Η ιστορία μου με τον Ηρακλή ξεκινάει από πολύ παλιά... Θυμάμαι σαν τώρα που καθόμουν μπροστά στην ασπρόμαυρη τότε τηλεόραση και έβλεπα πιτσιρικάς τον ΑΞΕΧΑΣΤΟ τελικό με τον ολυμπιακό και τον ΧΟΡΕΥΤΗ της μπάλλας "Βάσια"... Θυμάμαι που την επόμενη μέρα σε εκείνη την αξέχαστη υποδοχή έπινα σαμπάνια (έστω και για να δοκιμάσω) από το ΚΥΠΕΛΛΟ... Θυμάμαι που καθίσαμε μέχρι αργά και ευτυχώς το σπίτι μου τότε ήταν κοντά στη Παύλου Μελά όπου ήταν τα γραφεία του Ηρακλή μας, και σηκώσαμε στους ώμους άλλη μιά φορά τον Βάσια... Κάπως έτσι ξεκίνησα να είμαι Ηρακλής... και συνεχίζω...

Γιάννης




Λοιπόν γεια σας ,

Ονομάζομαι Άγγελος και θα είμαι ένας από τους αρθρογράφους της Κυανόλευκης Ενημέρωσης. Σας καλώ και εγώ από τη μεριά μου να υποστηρίξετε την νέα προσπάθεια που γίνεται διαδίδοντας (όσο μπορείτε) το συγκεκριμένο μπλογκ.

Στις στήλες μου λοιπόν θα γράφω για όλα τα θέματα που αφορούν τον Ημίθεο.
(ποδόσφαιρο , μπάσκετ , βόλεϊ , χορτατζήδες κ.α) . Θα παινέψω αλλά και θα ασκήσω κριτική όταν και όποτε χρειάζεται . Πάντα για το καλό του Ηρακλή .

Y.Γ Όποιος θέλει να επικοινωνήσει μαζί μου μπορεί στο katsagg5054@gmail.com

Καλή αρχή να έχουμε
1000 χρόνια Ηρακλής


Βρισκόμαστε στην 6η αγωνιστική του πρωταθλήματος και η γεύση που άφησαν μέχρι στιγμής οι εμφανίσεις της ομάδας είναι γλυκόπικρη. Κακές εμφανίσεις με σχετικά καλά αποτελέσματα.. Τι είναι άραγε ποιο σημαντικό? Το θέαμα ή οι βαθμοί? Το ιδανικό θα ήταν ο συνδυασμός και των δύο αλλά κάτι τέτοιο φαντάζει αδύνατο στο εγχώριο πρωτάθλημα. Αν έπρεπε να διαλέξω κάτι ανάμεσα στα δύο θα ήταν φυσικά οι βαθμοί. Με τις καλές εμφανίσεις χωρίς συγκομιδή βαθμών δεν μπορεί κανείς να ελπίζει σε υψηλές βαθμολογικά θέσεις, ούτε να ελπίζει σε τίτλους και διακρίσεις.. Μπορεί η ομάδα μέχρι τώρα να μην έκλεψε τις εντυπώσεις αλλά αυτός που πρωταγωνιστεί στο Καυτανζόγλιο και του αξίζουν πραγματικά συγχαρητήρια είναι ο λαός του Ηρακλή ο οποίος ύστερα από ένα δύσκολο και ψυχοφθόρο καλοκαίρι πλέον δίνει ολοένα και δυναμικότερο παρόν στις κερκίδες. Σε αυτόν τον λαό αξίζουν συγχαρητήρια και φυσικά οι 3 βαθμοί.. Όσο για την ομάδα εύχομαι να βρει σύντομα τα πατήματά της.. που θα τα βρει γιατί.. ΗΡΑ ΕΙΝΑΙ…!!!

MAΡΙΑ





Mήν Αρχίσετα τα φύγε ουζουνίδη και τέτοια αφήστε τις γκρίνιες δεν είμαστε για τέτοια..Κοντά σε παίχτες και προπονητή όλοι μια γροθιά

Χρήστος Ps.

Δεν υπάρχουν σχόλια: