Τρίτη 28 Δεκεμβρίου 2010

Το Volley και ο τηλεοπτικός χρόνος ενος αστού οπαδού


Τρίτη πριν το νέο έτος,τη νέα δεκαετία και το δρόμο προς τα 1000 χρόνια Ηρακλής,κάπου 7 μετά μεσημβρίας,2 ώρες μετά tea time,αράζω στο βελούδινο μου καναπέ να δω στο novasports την εκπομπή volley league.Τα λεπτά περνάνε,οι ώρες περνάνε και δεν βλέπω τίποτα για Ηρακλή...παρά για τον Ολυμπιακό ΣΦ Πειραιώς(τις καλύτερες κρουαζιέρες ξεκίνησα από εκεί).Καλεσμένος ένας παράγοντας-ιατρός να μιλάει για τον ΟΣΦΠ και για το ερασιτέχνη Ολυμπιακό.
Και να αναρωτιέμαι εγώ τι με νοιάζει για τον τεταρτοπέμπτο ΟΣΦΠ; για τον ανύπαρκτο; Εγώ είμαι Ηρακλής! ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ! Η μεγαλύτερη ομάδα της Ευρώπης. Το μεγαλύτερο όνομα με τους καλύτερους οπαδούς! ΜΟΝΟ για Ηρακλή θα μιλάς! όΠως και το Super Μπάλα στο Mega μιλάει μόνο για Manchester United και Barcelona.Δεν είσαι κρατικό κανάλι. Δε πληρώνω εγώ nova 60 ευρώ το μήνα,το 1/10 του μηναίου βασικού μισθού για να ακούω για Ολυμπιακό. Να έλεγε κάτι για τον ανταγωνιστή Παναθηναϊκό που υπάρχει και ένα μεγαλοαστικό υπόβαθρο που πληρώνει nova,να μη διαμαρτυρόμουν.Αλλά τώρα στα Ταμπούρια και εδώ στη γειτονιά που είναι η ζωή τους στα χαμένα δε δέχομαι ούτε ένα χαμένο cents/ανα λεπτό τηλεοπτικού χρόνου.

Με τιμή,
erős ember a denevér

Δεν υπάρχουν σχόλια: