Δευτέρα 29 Νοεμβρίου 2010

Το βιολί συνεχίζεται…ή πως κάποιες θέσεις είναι ΚΑΠΑΡΩΜΕΝΕΣ βρέξει-χιονίσει…

Όπως βλέπουμε στη μπάλα το βιολί συνεχίζεται…

Πάλι βλέπουμε τους ίδιους και τους ίδιους ΑΔΙΟΡΘΩΤΟΥΣ…

Τα έλεγα εδώ και καιρό και κάποιοι με ορμήσανε και λέγανε τι λες και δώστου μπινελίκια και θέλεις το κακό της ομάδας και απειλές κλπ..κλπ…

Η κατάσταση αυτή είναι εδώ και τέσσερις (4) αγώνες η ίδια…

Πίσω οι Αραμπατζής, Κατσιαμπής και Κανακούδης έχουν ΚΑΠΑΡΩΣΕΙ τις θέσεις τους (ο Κυριαζής για να τη χάσει αναστατώθηκε το σύμπαν !!!) και μπροστά ο ΑΔΙΟΡΘΩΤΟΣ επίσης και ουσιαστικά αντι-παραγωγικός και πολλές φορές εκνευριστικός Γιάκομπ.

Το χειρότερο πράγμα σε μία ομάδα είναι κάποιοι να θεωρούν τη θέση τους ΚΑΠΑΡΩΜΕΝΗ. Σου λέει βρέξει – χιονίσει εγώ θα είμαι ενδεκάδα οπότε μπορώ να κοιμάμαι ήσυχος. Από τη στιγμή αυτή και μετά γιατί να παίξει ΚΑΛΑ αυτός ο παίκτης;;; Μήπως θα χάσει τη θέση του;;; Οι παίκτες αυτοί έπρεπε εδώ και καιρό να είναι ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ στον πάγκο, αν όχι στην εξέδρα…

Τώρα θα βρεθούν πολλοί που θα πουν : έλα να σε κάνουμε Πρόεδρο, προπονητή κλπ… Μάγκες σας το λέω μία και καλή να το καταλάβετε : ΔΕΝ είμαι δημοσιογράφος (ούτε ΑΡΔ), και ούτε θέλω να γίνω ούτε Πρόεδρος, ούτε προπονητής, είμαι ένα ΑΠΛΟΣ οπαδός και φίλαθλος που λέω αυτά που βλέπω και ΜΟΝΟ. Τώρα σίγουρα ΔΕΝ θέλω να γίνω γιατρός στη θέση του γιατρού. ΑΠΛΑ λέω που υπάρχει ασθένεια. Το τι πρέπει να γίνει ΦΥΣΙΚΑ θα το πει ο γιατρός, εγώ μόνο συμβουλές μπορώ να δώσω. ΔΕΝ θα διατάξω φυσικά να γίνει αυτό που θέλω εγώ γιατί όσα ξέρει ο νοικοκύρης δεν τα ξέρει ο κόσμος όλος.

Τις παθογένειες και τις αρρώστιες εκεί που τις εντοπίζω όμως ΕΠΙΤΡΕΨΤΕ μου να τις λέω ΕΞΩ από τα δόντια. Κάποιοι δημοσιογράφοι την Πέμπτη στη συν/ξη τύπου του Ουζουνίδη ΔΕΝ τον ρώτησαν ΟΜΩΣ βασικά πράγματα για κάποιες “ασθένειες” της ομάδας. Μήπως για να τα έχουν καλά μαζί του;;; Εγώ ευτυχώς ή δυστυχώς ΔΕΝ με ενδιαφέρει να τα έχω καλά μαζί του αλλά κυρίως με ενδιαφέρει να ΛΕΩ αυτά που ΒΛΕΠΩ.

Τα σχόλια και ο διάλογος φυσικά είναι ευπρόσδεκτα ΟΧΙ όμως τα μπινελίκια και οι απειλές.

Γιάννης

Δεν υπάρχουν σχόλια: