Τετάρτη 24 Νοεμβρίου 2010

Πουλάνε νερό βρύσης για εμφιαλωμένο στο ΟΑΚΑ!!!


Στις 20 Νοεμβρίου 2010 πήγα στο ΟΑΚΑ στον αγώνα ΠΑΟ-ΗΡΑΚΛΗΣ.Πριν μπω στο γήπεδο,έξω ακριβώς από τη θύρα 3 σταμάτησα για να πάρω ένα νερό.
Έχω υποπτευθεί εδώ και καιρό ότι κάτι συμβαίνει με τα νερά γιατί μου μυρίζανε κάθε φορά που έπαιρνα από τις συγκεκριμένες
΄΄καντίνες΄΄.Οι ΄΄κύριοι΄΄ λοιπόν αυτοί εκμεταλλευόμενοι το γεγονός ότι απαγορεύονται τα μπουκαλάκια εμφιαλωμένου νερού στο γήπεδο, γεμίζουν τα πλαστικά ποτήρια από κανάτες{που προφανώς δεν έχουν πλύνει ποτέ} και την ίδια την κανάτα από τη βρύση{έγινε μπροστά στα μάτια μου}.Πουλάνε δε το συγκεκριμένο ''νερό βρύσης'' στην τιμή του εμφιαλωμένου{50 λεπτά}.Όταν τόλμησα να τους ζητήσω εξηγήσεις{δεν μπορούσαν να αρνηθούν γιατί τους είδα}, μου απάντησαν ότι ''έτσι γίνεται εδώ και άμα δεν μου αρέσει να μην πάρω το νερό''!Φυσικά και δεν θα ξαναπάρω αλλά ευελπιστώ να δει το μήνυμα και κάποιος υπεύθυνος γιατί αυτοί οι άνθρωποι εκμεταλλεύονται με αχρείο τρόπο και πολύ θράσος τους πελάτες τους!!!


1 σχόλιο:

giannis είπε...

παιδια διορθωστε την αντιθεση φοντου με γραμματων. δεν φαινονατι τα γραμματα !!!