Τρίτη 24 Μαΐου 2011

Γιατί είμαι Ηρακλής...

[πηγή: olympia.gr ]

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ (ΑΘΛΗΤΙΚΟΥΣ & ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ)

ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΗΡΑΚΛΗΣ

Όχι και τόσο αξιότιμοι κκ. Προδότες,

Παίρνω το θάρρος να σαν γράψω αυτές τις ελάχιστες προτάσεις για να σας εξηγήσω μερικά πράγματα τα οποία ίσως να παραβλέψατε μέσα στα τόσα που σχεδιάζετε για το μέλλον μιας ομάδας και της χώρας.

Όλοι ξέρουν πως εν μέσω κρίσης κοιτάτε να βγάλετε κανένα φράγκο για πάρτη σας οπότε στραφήκατε στα οικόπεδα (αξιοποιημένα και μη) του Ηρακλή, μπας και πάρετε προμήθεια από την πώληση τους στον κύριο X, μεγαλοεπιχειρηματία, κολλητό του κυριου Ψ, κεντρικό στέλεχος στο ΔΝΤ.

Όλοι ξέρουν πως ο μόνος τρόπος που θα απαλλαγείτε από έναν Ηρακλή στον οποίο χρωστάτε ακόμα – μετά από δεκαετίες – ένα γήπεδο είναι να τον κάνετε να πτωχεύσει και να ξεπουλήσει όσο-όσο τα φιλέτα στην κατοχή του. Έτσι και αποποιείστε της ευθύνης να χτίσετε το γήπεδο που υποχρεούστε να χτίσετε, και ένα καλό Hummer για το κάθε παιδί σας θα μπορέσετε να χαρίσετε ως δώρο γενεθλίων. Καλά, πλάκα σας κάνω. Τα Hummer θα τα πάρετε με το 1/100 της προμήθειας που θα τσεπώσετε.

Κ.κ. Προδότες, σας μιλάω στα ίσια γιατί δεν θέλω, σαν πολλούς άλλους, να σας βλέπω να βγαίνετε σαν κατακαημένες, μισητές μαριονέτες ξανά μάνα στα δελτία όταν τα σχέδια σας δεν καρποφορήσουν, και θα σας εξηγήσω γιατί δεν πρόκειται να καρποφορήσουν.

Εγώ, κύριοι μου, είμαι νοικοκυρά, σαράντα-φεύγα, και μπλέχτηκα ενεργά στα ποδοσφαιρικά τεκταινόμενα πριν καμιά 15αριά χρόνια. Αν ήσασταν καλοί στα μαθηματικά, θα συμπεραίνετε πως την απόφαση μου να υποστηρίξω την ομάδα του Ηρακλή την πήρα συνειδητά, έχοντας παρακολουθήσει πραγματικό ποδόσφαιρο του εξωτερικού (όχι τις στημένες γελοιότητες εδώ στην πατρίδα). Έγινα Ηρακλής γιατί θεωρούσα πως ήταν η πιο καθαρή ομάδα εδώ. Έγινα Ηρακλής γιατί δεν έπαιρνα κυπελλάκια με την βοήθεια διαιτών και παραγόντων. Έγινα Ηρακλής γιατί η ομάδα αντιπροσωπεύει την πόλη μου, γιατί είναι στενά συνδεδεμένη με την ιστορία της και την ιστορία του έθνους. Έγινα Ηρακλής για να στηρίξω έναν σύλλογο ο οποίος προσφέρει μια διέξοδο στα παιδιά και τους νέους του τόπου από τα ναρκωτικά, από τα ατελείωτα απογεύματα βαρεμάρας και διαβάσματος, έναν σύλλογο που τους προσφέρει προκλήσεις, στόχους για κατάρριψη όταν εσείς τους κλέβετε το μέλλον. Έγινα Ηρακλής γιατί είναι κομμάτι του τόπου.

Δεν έγινα Ηρακλής γιατί είναι της μόδας. Δεν έγινα Ηρακλής γιατί μ’αρέσει να καυχιέμαι για τον αριθμό βραβείων, πρωταθλημάτων και κυπέλλων που κατέχω σαν τους άλλους.

Είμαι Ηρακλής γιατί είμαι φτιαγμένη από άλλη στόφα. Είμαι Ηρακλής γιατί έχω επίγνωση της κατάστασης που επικρατεί στον χώρο του αθλητισμού και στην χώρα συνολικά. Είμαι Ηρακλής γιατί είμαι διαφορετική. Είμαι Ηρακλής γιατί πάντα θέλω να έχω απέναντι μου διεφθαρμένους σαν εσάς (ταπεινή μου άποψη αυτό το τελευταίο). Είμαι Ηρακλής γιατί για μένα η μπάλα δεν είναι απλά μπάλα – είναι ιδέα, ιδεώδη, υγιές τρόπος ζωής, υποδομές και προσφορά στον τόπο.

Αν σκέφτομαι έτσι εγώ, η σαραντάρα νοικοκυρά, για το ποδόσφαιρο, πείτε μου εσείς πόσοι άλλοι σκέφτονται σαν εμένα.

Βάλτε όσους καραγκιόζηδες θέλετε στο παιχνίδι να κάνουν την βρομοδουλειά σας στην ομάδα μου. Κινήστε ουρανό και γη για να πέσω. Ότι και να γίνει, δεν πρόκειται να με κάνετε να απαρνηθώ την ιστορία μου και την ιδέα πίσω απο μια ομάδα που λέγεται Ηρακλής. Είμαι Μακεδόνισσα και νομίζω πως τα αποχαυνωμένα μυαλουδάκια σας δεν έχουν ιδέα τι πάει να πει αυτό. Δεν πρόκειται να πάρετε ούτε κτήματα, ούτε γήπεδα, ούτε φιλέτα. Τα τρία μας θα πάρετε και αυτά πολλά σας είναι.

Με άπειρη ανευλάβεια,

Η νοικοκυρά η Μακεδόνισσα που θα ήθελε να σας δείξει τι μπορεί να κάνει ο παλιός μακρύς πλάστης της γιαγιάς της

Δεν υπάρχουν σχόλια: